- Kustomoitava väri ja organisaation ilmeen mukainen tyyli
- Läpinäkyvät ikkunalliset ovet (ei FENTEC Fireproof Cabinet)
- Kosketusnäyttö
- LED-valot kaapin sisällä
- Inventaari vaaka- / RFID-teknologialla / hybridimalli (FENTEC Fireproof Cabinet RFID)
- Kulunvalvontatekniikka
FENTEC 24/7 Cabinet™ on kokonaisratkaisu, joka koostuu helposti käyttöönotettavasta toimintavalmiista älykaapista, joka on saumattomasti integroitavissa taustajärjestelmiin. FENTEC 24/7 -ratkaisu on osa toimivaa jakelu- tai varastointiratkaisua, jonka avulla automatisoit palvelukonseptisi ja kasvatat liiketoimintaasi. Ratkaisu auttaa parantamaan palvelua ja tuottavuutta, mahdollistaen keskittymisen ydinliiketoimintaasi.
FENTEC 24/7 Cabinet™ soveltuu useille toimialoille tuotteiden varastointiin ja helppoon jakeluun käyttökohteessa:
- Teolliset- ja valmistusympäristöt
- Kunnossapito ja korjauspalvelut
- Varaosapalvelut
- Sairaalat ja terveydenhuolto
- Hotellit
- Toimistot
- Myyntipisteet
Lue asiakastarinoistamme miten olemme auttaneet asiakkaitamme ratkaisemaan liiketoiminnan haasteita.
Jos harkitset tuotteiden jakelu-, palvelu- tai varastointiprosessien tehostamista, olemme mielellämme apuna sinulle oikeiden ratkaisujen kartoituksessa.
24/7 PALVELU MIEHITTÄMÄTTÖMISSÄ TILOISSA
FENTEC 24/7 Cabinet™ tarjoaa helpon palvelun ja tuotteiden saatavuuden valtuutetuille käyttäjille. FENTEC 24/7 Cabinet älykaapilla on markkinoiden tehokkain suorituskyky, jonka lukunopeus yltää yli 1000 tuotteeseen alle 10 sekunnissa!
Älykaappi voidaan sijoittaa helposti asiakkaan tiloihin tai käyttökohteeseen, kuten valmistus-, varastointi- tai toimistotiloihin. Automatisoitu ja miehittämätön itsepalveluvarasto tai -myymälä tarjoaa tuotteet juuri oikeaan aikaan ja oikeassa paikassa, varmistaen tarvittavat materiaalit ja työkalut sujuvaan työnkulkuun.
FENTEC 24/7 on aina saatavilla ja huolehtii palvelusta puolestasi!
AUTOMATISOITU REAALIAIKAINEN INVENTAARIO
FENTEC 24/7 Cabinet™ inventoi automaattisesti jokaisen tapahtuman jälkeen. Automaattinen inventointi säästää manuaalista työtä, kun varastosaldoja voidaan hallita etäyhteydellä organisaation sisällä.
Reaaliaikainen varaston seuranta lisää näkyvyyttä ja tehostaa toimenpiteiden hallintaa. Tuotteiden kulutusta voidaan seurata, raportointi ja resurssien hallinta paranee.
Tuotteiden kulutuksen seuranta auttaa asiakasta kohdentamaan tuotteita ja kustannuksia paremmin. Vähentyneen tuotehävikin ansiosta saadaan säästöä.
HELPPO KÄYTTÖÖNOTTO JA ASENNUS
FENTEC 24/7 Cabinet™ on helppo asentaa missä tahansa käyttökohteessa. Liitä ja käytä, älykaappi on toimintavalmis! Älykaappi hyödyntää RFID (radio frequency identification) teknologiaa sisäänkirjautumiseen ja inventaarion luentaan. Kaappiin laitettavat tuotteet yksilöidään RFID- tai NFC-tunnisteilla. Kaappi tunnistaa esineet automaattisesti, kun ne sijoitetaan varastoon tai otetaan sieltä pois.
NÄYTTÖ MAHDOLLISTAA VUOKRAUKSEN, LAINAUKSEN JA MYYNNIN
FENTEC 24/7 Cabinet™ with Display tarjoaa uusia ominaisuuksia kaapin hallintaan palvelupisteenä. Reaaliaikainen tuotetieto on saatavissa näytöltä kirjautumatta sisään kaappiin. Sovellus näyttää onko tuote ostettavissa, vuokrattavissa vai lainattavissa, ja informoi jos tuote on raportoitu olevan epäkunnossa tai huollon päivämäärä on umpeutumassa lähiaikoina. Palveluntarjoajat pysyvät myös ajan tasalla huollon tarpeesta.
Käyttäjä voi lisätä oton yhteydessä kustannuspaikkatiedon, minkä johdosta useat organisaatiot voivat käyttää samaa varastokaappia.
KÄYTTÄJÄN TODENTAMINEN & TURVALLINEN SISÄÄNPÄÄSY
FENTEC 24/7 Cabinet™ avautuu vain henkilökohtaisella tunnisteella, mikä turvaa kaapin käytön. Toimitetut tuotteet eivät joudu vääriin käsiin. Ratkaisu mahdollistaa yksittäisten käyttäjien seurannan eli mitä tuotteita varastosta otettiin, kuka ja milloin. Kulutuksen perusteella saatu data auttaa allokoimaan resurssit ja kulut oikein.
SAUMATON INTEGRAATIO TAUSTAJÄRJESTELMIIN
FENTEC 24/7 Cabinet™ sisältää kattavat ohjelmistorajapinnat (API), joiden ansiosta se voidaan integroida saumattomasti pilveen tai taustajärjestelmiin, kuten ERPiin. Tämä mahdollistaa automaattiset tuotetilaukset varastosta suoraan 3. osapuolen järjestelmiin, kun tuotteiden saldoraja hälyttää.
Etähallinta, ohjelmistojen päivitykset ja integraatiot hoidetaan skaalautuvalla pilvipohjaisella FENTEC 24/7 Device Management™:lla.
EI ENÄÄ TYHJIÄ HYLLYJÄ
Reaaliaikainen varaston inventointi tarjoaa ajantasaista tietoa varaston sisällöstä. Automaattinen tilausjärjestelmä mahdollistaa uusintatilaukset suoraan ERP-järjestelmään tai pilveen, kun asetettu tuotesaldo hälyttää. Automaattinen ratkaisu vähentää operatiivisia tehtäviä, kuten manuaaliset tuotetilanteen tarkistukset.
Varastosi on aina ajan tasalla. Ei enää tyhjiä hyllyjä FENTEC 24/7 ansiosta.
TUOTEHÄVIKIN JA HUKAN MINIMOINTI
FENTEC 24/7 Cabinet™:n sisältämät tunnisteilla merkityt tuotteet voidaan jäljittää datan, kuten tuoteinformaation ja voimassaoloaikojen perusteella. Tämä auttaa pitämään tuotteet ajan tasalla ja minimoimaan hukkaa. Resurssien allokointi minimoi tuotehävikin ja saa aikaan säästöä.
Paranna resurssitehokkuuttasi FENTEC 24/7:lla!
KULUTUKSEEN PERUSTUVAT MYYNNIN ENNUSTEET
FENTEC 24/7 Cabinet™ tarjoaa reaaliaikaista dataa myynnistä liiketoiminnan optimointiin. Pitkän aikavälin kulutusmallien seuraaminen mahdollistaa yksityiskohtaiset myynnin ennusteet ja liiketoiminnan kehittämisen.
FENTEC 24/7 auttaa kasvattamaan liiketoimintaa.
TEKNINEN MÄÄRITTELY
- Mitat: 1200 x 1888 x 576 mm (l x k x s)
- Paino: 130 kg
- Tuotekapasiteetti: 1000 kpl max
- Inventaarion luenta-aika: Vähemmän kuin 10 sekuntia / 1000 tuotetta
- Datan liitettävyys: Ethernet / 4G Connectivity
- Näyttö: 10" Kosketusnäyttö
- Technologia: RAIN RFID, taajuusalue 865-868 MHz
- Käyttäjänhallinta ja seuranta
- Etähallinta