FENTEC 24/7 Cabinet™

TEKEE SINUSTA MAAILMAN NOPEIMMAN TOIMITTAJAN!
FENTEC 24/7 CABINET™
EI PELKÄSTÄÄN ÄLYKÄS.
TÄYDELLINEN KAUPINTARATKAISU MIEHITTÄMÄTTÖMIIN 24/7 ITSEPALVELUVARASTOIHIN JA -MYYMÄLÖIHIN.

FENTEC 24/7 Cabinet™ on avaimet käteen -ratkaisu, joka koostuu helposti käyttöönotettavasta toimintavalmiista pienvarastosta, joka on saumattomasti integroitavissa palveluntarjoajan taustajärjestelmiin. FENTEC 24/7 ratkaisu on osa toimivaa kaupinta- tai varastointiratkaisua, jonka avulla automatisoit palvelukonseptisi ja kasvatat liiketoimintaasi.

FENTEC 24/7 Cabinet älykaapilla on markkinoiden tehokkain suorituskyky, jonka lukunopeus yltää yli 1000 tuotteeseen alle 10 sekunnissa!

FENTEC 24/7 Cabinet auttaa parantamaan palvelua ja tuottavuutta, mahdollistaen palveluntarjoajan keskittymisen ydinliiketoimintaansa.

KYSY LISÄÄ JA PYYDÄ DEMO!
FENTEC 24/7 CABINET™ ON AUTOMATISOITU VARASTORATKAISU.
SE TARJOAA REAALIAIKAISUUTTA JA TARKKUUTTA VARASTON INVENTOINTIIN
24/7 ITSEPALVELUTILOISSA.
KÄYTTÖKOHTEET

FENTEC 24/7 Cabinet™ soveltuu useille toimialoille tuotteiden varastointiin ja jakeluun:

  • Teolliset- / valmistusympäristöt
  • Kunnossapito ja korjauspalvelut
  • Varaosapalvelut
  • Sairaalat ja terveydenhuolto
  • Toimistot
  • Myyntipisteet

Lue asiakastarinoistamme miten olemme auttaneet asiakkaitamme ratkaisemaan liiketoiminnan haasteita.

KYSY LISÄÄ JA VARAA DEMO!
AVAINEDUT
24/7 PALVELU MIEHITTÄMÄTTÖMISSÄ TILOISSA

FENTEC 24/7 Cabinet™ tarjoaa helpon pääsyn ja tuotteiden saatavuuden valtuutetuille käyttäjille. Älykaappi voidaan sijoittaa helposti asiakkaan tiloihin tai käyttökohteeseen, kuten valmistus-, varastointi- tai toimistotiloihin. Automatisoitu ja miehittämätön itsepalveluvarasto tai -myymälä tarjoaa tuotteet juuri oikeaan aikaan ja oikeassa paikassa, varmistaen tarvittavat materiaalit ja työkalut sujuvaan työnkulkuun. 

FENTEC 24/7 on aina saatavilla ja huolehtii palvelusta puolestasi!

HELPPO KÄYTTÖÖNOTTO JA ASENNUS

FENTEC 24/7 Cabinet™ on helppo asentaa missä tahansa käyttökohteessa. Liitä ja käytä, älykaappi on toimintavalmis! Älykaappi hyödyntää RFID (radio frequency identification) teknologiaa sisäänkirjautumiseen ja inventaarion luentaan. Kaappiin laitettavat tuotteet yksilöidään RFID- tai NFC-tunnisteilla. Kaappi tunnistaa esineet automaattisesti, kun ne sijoitetaan varastoon tai otetaan sieltä pois.

 

 

AUTOMATISOITU REAALIAIKAINEN INVENTAARIO

FENTEC 24/7 Cabinet™ inventoi automaattisesti jokaisen tapahtuman jälkeen. Automaattinen inventointi säästää manuaalista työtä, kun varastosaldoja voidaan hallita etäyhteydellä organisaation sisällä.

Reaaliaikainen varaston seuranta lisää näkyvyyttä ja tehostaa toimenpiteiden hallintaa. Tuotteiden kulutusta voidaan seurata, raportointi ja resurssien hallinta paranee.

Tuotteiden kulutuksen seuranta auttaa asiakasta kohdentamaan tuotteita ja kustannuksia paremmin. Vähentyneen tuotehävikin ansiosta saadaan säästöä.

SAUMATON INTEGRAATIO TAUSTAJÄRJESTELMIIN

FENTEC 24/7 Cabinet™ sisältää kattavat ohjelmistorajapinnat (API), joiden ansiosta se voidaan integroida saumattomasti pilveen tai taustajärjestelmiin, kuten ERPiin. Tämä mahdollistaa automaattiset tuotetilaukset varastosta suoraan 3. osapuolen järjestelmiin, kun tuotteiden saldoraja hälyttää.

Etähallinta, ohjelmistojen päivitykset ja integraatiot hoidetaan skaalautuvalla pilvipohjaisella FENTEC 24/7 Device Management™:lla.

KÄYTTÄJÄN TODENTAMINEN & TURVALLINEN SISÄÄNPÄÄSY

FENTEC 24/7 Cabinet™ avautuu vain henkilökohtaisella tunnisteella, mikä turvaa kaapin käytön. Toimitetut tuotteet eivät joudu vääriin käsiin. Ratkaisu mahdollistaa yksittäisten käyttäjien seurannan eli mitä tuotteita varastosta otettiin, kuka ja milloin. Kulutuksen perusteella saatu data auttaa allokoimaan resurssit ja kulut oikein.

EI ENÄÄ TYHJIÄ HYLLYJÄ

Reaaliaikainen varaston inventointi tarjoaa ajantasaista tietoa varaston sisällöstä. Automaattinen tilausjärjestelmä mahdollistaa uusintatilaukset suoraan ERP-järjestelmään tai pilveen, kun asetettu tuotesaldo hälyttää. Automaattinen ratkaisu vähentää operatiivisia tehtäviä, kuten manuaaliset tuotetilanteen tarkistukset.

Varastosi on aina ajan tasalla. Ei enää tyhjiä hyllyjä FENTEC 24/7 ansiosta.

TUOTEHÄVIKIN JA HUKAN MINIMOINTI

FENTEC 24/7 Cabinet™:n sisältämät tunnisteilla merkityt tuotteet voidaan jäljittää datan, kuten tuoteinformaation ja voimassaoloaikojen perusteella. Tämä auttaa pitämään tuotteet ajan tasalla ja minimoimaan hukkaa. Resurssien allokointi minimoi tuotehävikin ja saa aikaan säästöä.

Paranna resurssitehokkuuttasi FENTEC 24/7:lla!

KULUTUKSEEN PERUSTUVAT MYYNNIN ENNUSTEET

FENTEC 24/7 Cabinet™ tarjoaa reaaliaikaista dataa myynnistä liiketoiminnan optimointiin. Pitkän aikavälin kulutusmallien seuraaminen mahdollistaa yksityiskohtaiset myynnin ennusteet ja liiketoiminnan kehittämisen.

FENTEC 24/7 auttaa kasvattamaan liiketoimintaa.

MUUT OMINAISUUDET

FENTEC 24/7 Cabinet™ -ratkaisu voidaan toteuttaa monilla valittavissa olevilla lisäominaisuuksilla, kuten:

  • Kaappi voidaan kustomoida yrityksen ilmeen ja värien mukaiseksi
  • Kaappiin on saatavilla näyttö ja helppokäyttöinen käyttöliittymä
  • Läpinäkyvät ovet
KYSY LISÄÄ JA PYYDÄ DEMO!
TEKNINEN MÄÄRITTELY
  • Mitat: 1200 x 1888 x 576 mm (l x k x s)
  • Paino: 100 kg
  • Tuotekapasiteetti: 1000 kpl max
  • Inventaarion luenta-aika: Vähemmän kuin 10 sekuntia / 1000 tuotetta
  • Datan liitettävyys: Ethernet / 4G Connectivity
  • Technologia: RAIN RFID, taajuusalue 865-868 MHz
  • Käyttäjänhallinta ja seuranta
  • Etähallinta
Kysy lisää FENTEC 24/7 ratkaisuista tai pyydä demo!
Ota yhteyttä 010 841 0330 tai jätä viesti: