FENTEC 24/7 RATKAISU

HALLINNOI INVENTAARITASOJA JA SAATAVUUTTA REAALIAIKAISESTI
FENTEC 24/7 RATKAISU

FENTEC 24/7 ratkaisu on valikoima ”aina avoinna” olevia varastotiloja tuotteiden helppoon jakeluun. FENTEC 24/7 ratkaisu sisältäää useita automaattisesti toimivia varastoratkaisuja, jotka voidaan sijoittaa helposti asiakkaan käyttöön miehittämättömissä kohteissa ja tiloissa.

Kaikki FENTEC 24/7 ratkaisut ovat automaattisesti inventoivia. Tarvittavasta palvelusta riippuen saatavissa on useita erilaisilla ominaisuuksilla varustettuja ratkaisuja erilaisiin kohteisiin:

  • FENTEC 24/7 Cabinet
  • FENTEC 24/7 Container
  • FENTEC 24/7 Checkout Room
  • FENTEC 24/7 Shelf

FENTEC 24/7 ratkaisu sisältää 24/7 Cloud pilvipalvelun sekä projektipalvelut, joiden avulla eri liiketoimintatarpeisiin voidaan kustomoida paras mahdollinen ratkaisu.

Tehokkaat varastonhallintaratkaisut mahdollistavat asiakkaille uudenlaisia itsepalvelumalleja. Asiakkaat saavat käyttöönsä tarvitsemansa tuotteet välittömästi, mikä mahdollistaa tehokkaan töiden sujumisen ja materiaalien virtauksen käyttökohteissa. Ratkaisut mahdollistavat sinulle parhaan mahdollisen resurssien optimoinnin ja alhaisemmat kustannukset. Pystyt tarjoamaan asiakkaiden saataville aina juuri oikean määrän materiaaleja ja tuotteita. FENTEC 24/7 ratkaisulla kaikki toimitusketjun osapuolet menestyvät!

Asiakastarinoistamme voit lukea millaisia asiakkaidemme haasteita olemme auttaneet ratkaisemaan.

FENTEC 24/7 Industrial Cabinet

FENTEC 24/7 Cabinet on älykäs ja reaaliaikainen varastoratkaisu, joka tunnistaa automaattisesti tapahtumat ja inventoi kaapin jokaisen tapahtuman jälkeen. 24/7 Cabinet tunnistaa RFID-teknologian avulla kaapissa olevat tuotteet, otot ja sisään tai ulos kirjautuvat käyttäjät. 24/7 Cabinet pitää huolen varastosaldoista ja tilaa tarvittaessa automaattisesti täydentävät tuotteet tietojärjestelmän kautta. Tämä varmistaa tuotteiden ja tarvikkeiden jatkuvan saatavuuden. FENTEC 24/7 kaappiratkaisu mahdollistaa monien uudenlaisten palvelujen tarjoamisen loppukäyttäjille. Tutustu >

FENTEC 24/7 Container

FENTEC 24/7 Container on helposti kohteisiin siirrettävä kontti tarvikkeiden jakeluun. Se on älykäs ja reaaliaikainen varastoratkaisu, joka tunnistaa automaattisesti tapahtumat ja inventoi varastosaldon jokaisen käynnin yhteydessä. Älykäs kontti tunnistaa RFID-teknologian avulla konttiin sisään ja ulos kirjautuvat käyttäjät. Kontissa olevat tuotteet ja tarvikkeet sisältävät RFID-tunnisteet, jolloin käyttäjän kirjautuessa ulos, järjestelmään kuitataan automaattisesti merkityt otot. 24/7 Container pitää huolen varastosaldoista ja tilaa automaattisesti täydennystä tuotteista tietojärjestelmän kautta. Tämä parantaa laitteiden ja tuotteiden jatkuvan saatavuuden. Lue lisää >

FENTEC 24/7 Checkout Room

FENTEC 24/7 Checkout Room on älykäs moniin erilaisiin tiloihin, kuten varastoihin, sijoitettava eteisratkaisu, joka kirjaa valtuutetun kävijan sisään ja ulos. 24/7 Checkout Room on luentatila, jossa kaikki tagilla merkityt tuotteet rekisteröidään kerralla tilasta poistuttaessa. Varastotila tai huone on aina avoinna, eikä henkilökuntaa tarvita. Ulos kirjautuessa rekisteröidään tuotteet, ja varastosaldojen perusteella suoritetaan automaattisesti tuotteiden lisätilaus ja laskutus. Lue lisää >

FENTEC 24/7 Shelf

FENTEC 24/7 Shelf on älyhyllyratkaisu, jolla voidaan ohjata satoja tuotenimikkeitä automaattisesti. FENTEC 24/7 Shelf älyhyllyratkaisulla saadaan nopeutettua prosesseja ja tehostettua varastonhallintaa. Materiaalin saatavuus varmistuu, mikä tarkoittaa tuottavuuden parantumista. Automaattinen tunnistaminen vähentää manuaalista työtä ja virheitä. Älyhyllyn avulla varastosaldojen seuranta, inventointi ja tuotteiden tilaus on automatisoituna nopeaa ja jopa reaaliaikaista. FENTEC 24/7 Shelf tarjoaa enemmän tehokkuutta teollisuuden ja logistiikan prosesseihin. Lue lisää >

RÄÄTÄLÖIDYT ASIAKASRATKAISUT
FENTEC 24/7 RATKAISUN EDUT
  • Reaaliaikainen ja virheetön inventointi
  • Kontrolloitu ja turvallinen 24/7 kirjautuminen ja palvelu
  • Miehittämätön ratkaisu ei vaadi henkilöstöresursseja
  • Tuotteiden 24/7 saatavuus, varasto ei lopu kesken
  • Saumaton integrointi automaattisiin täydennystilauksiin ja laskutukseen
  • Myynnin ennusteet kulutusmallien helpon seurannan pohjalta
  • Kustannusten säästö hävikin pienentyessä
  • Reaaliaikainen informaation hallinta ja suunnittelu verkon yli
  • Helppo ja kustannustehokkaasti toteutettava avaimet käteen -ratkaisu
Kiinnostunut automaattisesti inventoivista 24/7 VARASTORATKAISUISTA?
Ota yhteyttä 010 841 0330 tai jätä soittopyyntö!