FENTEC 24/7 Checkout Room™

OPTIMOI TUOTTEIDEN 24/7 SAATAVUUDEN
FENTEC 24/7 CHECKOUT ROOM™
PÄIVITTÄÄ KAIKEN KOKOISET VARASTOT ÄLYKKÄIKSI

FENTEC 24/7 Checkout Room™ on automaattinen 24/7 itsepalveluratkaisu, joka voidaan sijoittaa mihin vain olemassa olevaan varastoon. FENTEC 24/7 Checkout Room:in avulla tuot palvelusi lähelle käyttökohdetta ja se on aina saatavilla. Automaattinen tapahtumien rekisteröinti ja kulutusdata auttavat pitämään inventaarion aina ajan tasalla ja optimoimaan tuotetarjontaa.

KYSY LISÄÄ TAI VARAA DEMO
KÄYTTÖKOHTEET

FENTEC 24/7 Checkout Room™ soveltuu useille toimialoille varastonhallintaan:

  • Teolliset- ja valmistusympäristöt
  • Sairaalat ja terveydenhuolto
  • Puolustusvoimat
  • Tukkukauppa

Lue asiakastarinoistamme miten olemme auttaneet asiakkaitamme ratkaisemaan liiketoiminnan haasteita.

Kun haluat tehostaa tuotteiden jakelu-, palvelu- tai varastointiprosesseja, olemme mielellämme apuna oikeiden ratkaisujen kartoituksessa.

OTA YHTEYTTÄ
FENTEC_247_CheckoutRoom
AVAINEDUT
ÄLYKKYYTTÄ KAIKKIIN VARASTOIHIN

FENTEC 24/7 Checkout Room™ päivittää kaikenkokoiset olemassa olevat varastot älykkäiksi. Se voidaan sijoittaa rakennuksen, kuten tehtaan, sisälle sisäänkäynniksi varastotilaan. Nopea moduulin asennus hoituu päivässä.

Integroitu FENTEC 24/7 Checkout Room mahdollistaa varaston inventaarin hallinnan ja optimoinnin. Materiaalin 24/7 saatavuus ja automaattinen jäljitys auttavat virtaviivaistamaan työprosesseja.

FENTEC_247_CheckoutRoom
FENTEC_247_CheckoutRoom
ASTU SISÄÄN - KERÄÄ - POISTU!

FENTEC 24/7 Checkout Room™ on aina avoinna, helppo käyttää ja lähellä käyttökohdetta. Yksinkertaisesti astu sisään, valitse mitä tarvitset ja poistu automaattisen itsepalvelupisteen kautta. Ostotapahtuma kaikkine tuotteineen rekisteröityy automaattisesti taustajärjestelmiin. Kun materiaali on saatavilla, ei ole tarvetta lähteä työpaikalta ja työajan voi keskittää tuottavasti.

Helpoin palvelukokemus aina saatavilla olevan FENTEC 24/7 avulla!

LISÄÄ MYYNTIÄ 24/7 PALVELULLA

FENTEC 24/7 Checkout Room™ on resurssitehokas ratkaisu tuotteiden jakeluun. 24/7 saatavilla ja lähellä asiakasta oleva palvelu lisää myyntiä ja asiakasuskollisuutta. Miehittämätön ja automatisoitu Checkout Room -ratkaisu on kustannustehokas, säästäen henkilöstön työ- ja matkustusaikaa. Kun myynti- ja jakelutoiminnot on automatisoitu, myyntitiimi voi keskittyä asiakassuhteiden hoitoon rahastamisen sijaan.

FENTEC_247_CheckoutRoom
FENTEC_247_CheckoutRoom_consumption_data
REAALIAIKAISTA DATAA KULUTUKSESTA

FENTEC 24/7 Checkout Room™ registeröi kaikki tapahtumat automaattisesti taustajärjestelmiin, tarjoten reaaliaikaista tietoa kulutuksesta ja käyttöomaisuudesta. Dataohjattu ratkaisu auttaa optimoimaan tuotetarjontaa ja ennustamaaan myyntiä. Kuluttajadatan avulla resurssien allokointi ja kustannusten kohdentaminen helpottuvat.

 

 

SKAALAUTUVUUTTA LIIKETOIMINTAAN

FENTEC 24/7 Checkout Room™ on moniin liiketoimintamalleihin skaalautuva ratkaisu: MYYNTI, VUOKRAUS, LAINAUS ja JAKELU. Ratkaisu on soveltuu sekä palveluntarjoajille että in-house logistiikkaan.

Checkout room -sovelluksessa on monia toiminnallisuuksia riippuen liiketoiminnan vaatimuksista. Ratkaisu ei ole rajoitettu tiettyyn liiketoimintasegmenttiin, vaan soveltuu tapahtumien rekisteröintiin monenlaisissa tarkoituksissa. Henkilötason valtuutukset ja tiedot on mahdollista linkittää tarvittaviin taustajärjestelmiin.

FENTEC_247_CheckoutRoom
FENTEC_247_CheckoutRoom_access
VALTUUTETTU JA TURVALLINEN SISÄÄNPÄÄSY

FENTEC 24/7 Checkout Room™ on käytettävissä vain henkilökohtaisella tunnisteella, mikä turvaa varaston tai tilan käytön. Tuotteet eivät joudu vääriin käsiin. Ratkaisu mahdollistaa yksittäisten käyttäjien kulutuksen seurannan eli mitä tuotteita varastosta otettiin ja milloin. Valtuutus voidaan asettaa jopa tietyille tuotteille.

Poistuminen on pakollista Checkout Roomin kautta, jolloin jokainen tuote kirjautuu automaattisesti yksittäiselle käyttäjätilille.

ENSILUOKKAISTA LUOTETTAVUUTTA JA SUORITUSKYKYÄ

FENTEC 24/7 Checkout Room™ on kokonaisvaltainen FENTECin oman tuotekehityksen mukainen ratkaisu, joka sisältää innovatiivisen ohjelmiston, elektroniikan ja mekaniikan. Ratkaisu on suunniteltu juuri tähän käyttöön, sisältäen minimimäärän kuluvia tai helposti särkyviä osia ja huoltotarvetta. Tuotteen ensiluokkainen laatu on tarkkaan testattu ja luotettavuus todennettu vaativissa asiakaskohteissa.

Sisäänpääsy ja inventaari hallinnoidaan FENTECin ohjelmistolla, joka pitää ratkaisun luotettavasti pyörimässä ja suorituskykyisenä FENTEC-laadun mukaisesti.

FENTEC_247_CheckoutRoom
HELPPOA ETÄHALLINTAA

FENTEC 24/7 Solution sisältää kattavan API:n ja se voidaan integroida saumattomasti pilveen tai taustajärjestelmiin, kuten ERP tai WMS. Etähallinta, ohjelmistopäivitykset ja integraatiot hallinnoidaan skaalattavan pilvipohjaisen FENTEC 24/7 Device Management™:n kautta.

KUSTOMOITAVAT OMINAISUUDET

FENTEC 24/7 Checkout Room™ voidaan kustomoida brandisi mukaisesti:

  • Kustomoitava väri, logot & kyltit organisaation ilmeen mukaan
  • Kulunvalvontatekniikka
  • Erillinen lisäovi
KYSY LISÄÄ
TEKNINEN MÄÄRITTELY
  • Mitat: 2080 x 1420 x 2350 mm (l x s x k)
  • Paino: 312 kg
  • Tuotekapasiteetti: ei rajoitettu
  • Näyttö: 15" kosketusnäyttö (touchscreen)
  • Rajapinnat: Helppo käyttöliittymä ja sovellus sekä paikallinen API integraatiota varten
  • Datan liitettävyys: 2G / 3G / 4G / 5G , Ethernet, WiFi
  • Teknologia: RAIN RFID, taajuusalue 865-868 MHz
  • Käyttäjänhallinta ja kulunvalvonta
  • Etähallinta
KYSY LISÄÄ FENTEC 24/7 RATKAISUISTA TAI PYYDÄ DEMO!
Ota yhteyttä p. 010 841 0330 tai jätä viesti: