TEHOSTA LIIKETOIMINTAASI

ÄLYKKÄILLÄ
KAUPINTARATKAISUILLA

Autamme asiakkaita kasvattamaan liiketoimintaa automaattisilla FENTEC 24/7 myyntipisteillä

Kasvatamme liiketoimintaasi innovatiivisella FENTEC 24/7 Solution -ratkaisulla, joka mahdollistaa myynti-, vuokraus- ja lainauspalvelut kohteisiin sijoitettavilla itsepalvelupisteillä. Dataohjautuva ratkaisu tehostaa myyntiprosessia 24/7 palvelulla, automatisoimalla toimintoja, pienentämällä hävikkiä ja tarvittavia resursseja toimitusketjun eri vaiheissa, sekä tuotannossa ja palveluissa.

FENTEC on alansa johtava suomalainen teollisuusyritys, joka palvelee yli 100 teollisuus-, logistiikka- ja palvelualojen yritystä Suomessa ja Euroopassa.

Mitä tarjoamme
Automaattiset itsepalvelupisteet myyntiin
FENTEC Smart Vending Cabinets

Kerromme mielellämme lisää FENTEC 24/7 itsepalvelupisteistä ja vaihtoehdoista.

Ota yhteyttä: sales@nullfentec.fi

FENTEC SMART CABINETS >

FENTEC Cabinet™ on automatisoitu 24/7 myyntipiste, joka tarjoaa käyttäjille materiaalin helpon saatavuuden käyttökohteissa. Reaaliaikainen inventointi ja tapahtumien rekisteröinti taustajärjestelmiin, auttavat pitämään varastosaldot ajan tasalla.
FENTEC Vending Checkout

Ohjaa liiketoimintojasi ja optimoi tuotetarjontaa ratkaisun keräämän myyntidatan avulla. Kerromme mielellämme lisää.

Ota yhteyttä: sales@nullfentec.fi

FENTEC CHECKOUT ROOM >

FENTEC Checkout Room™ on automaattinen 24/7 itsepalvelupiste, joka voidaan sijoittaa minkä tahansa olemassa olevaan varaston eteistilaksi. Se tuo palvelusi käyttökohteeseen, aina saataville. Automaattinen tapahtumien rekisteröinti pitää myyntidatan ajan tasalla.
KYSY LISÄÄ
FENTEC Smart Vending Containers

Tuo miehittämätön palvelusi lähelle käyttökohdetta, missä se on aina saatavilla. Autamme valitsemaan tarpeisiisi juuri sopivan ratkaisun.

Ota yhteyttä: sales@nullfentec.fi

FENTEC SMART CONTAINERS >

FENTEC Container™ on helposti siirrettävä älykäs 24/7 myyntipiste tuotteiden jakeluun väliaikaisissa tai syrjäisissä kohteissa. Reaaliaikainen varastoratkaisu tarjoaa lisätilaa tuotteiden varastointiin ja rekisteröi automaattisesti tapahtumat jokaisen käynnin yhteydessä.
Mitä toteutamme
ASIAKKAIDEMME TARINOITA

Autamme monilla eri liiketoimintasektoreilla toimivia asiakkaitamme hyödyntämään RFID-teknologiaan pohjautuvia ratkaisuja, ja tehostamaan niiden avulla prosessejaan ja toimintojaan. Tutustu asiakkaidemme menestystarinoihin ja löydä ideoita siihen, miten voit saavuttaa parempia tuloksia RFID:lla.

KUINKA TOIMIMME
ASIAKKAIDEN KERTOMAA

"Parasta yhteistyössä on ollut toiminnan nopeus ja asiakaslähtöisyys. FENTECin RFID-ratkaisu auttaa meitä tekemään maailmanluokan palvelua".

NIKO ROPAFINAVIA

"Arvostamme FENTECin osaamista, asiakasymmärrystä ja joustavuutta. FENTEC tekee minkä lupaa. He löysivät meille juuri oikean ratkaisun".

JARMO VAHTERVUOLINDSTRÖM

"FENTECin jäljitettävyysratkaisu auttoi meitä suuresti saavuttamaan tavoitteet, joita ovat parempi tehokkuus, matalammat kustannukset, parempi laatu sekä täydellinen jäljitettävyys Serbian tehtaallamme".

MARTIN POTICTIGAR TYRES
viimeisimmät
Blogi, uutiset & tapahtumat