FENTEC VENDING SOLUTION™ KAUPINTAAN
Innovatiivinen FENTEC Vending Solution™ mahdollistaa miehittämättömät myynti-, vuokraus- ja lainauspalvelut automaattisilla kohteisiin sijoitettavilla itsepalvelupisteillä. 24/7 saatavilla oleva palvelu paikan päällä kohteessa tarjoaa helpoimman asiakaskokemuksen tehostaen myyntiä ja asiakasuskollisuutta. Automatisoidut myynnin toimenpiteet ja kulutuksen pohjautuva data auttavat hallinnoimaan inventaariota ja varastosaldoja.
FENTEC Vending Solution sisältää useita automaattisia 24/7 myyntipisteitä tuotteiden helppoon jakeluun lähellä asiakaan käyttökohdetta:
- FENTEC smart Cabinets
- FENTEC smart Containers
- FENTEC 24/7 Checkout Room™
FENTEC Vending Solution sisältää Cloud -pilvipalvelun sekä projektipalvelut, joiden avulla eri liiketoimintatarpeisiin voidaan kustomoida paras mahdollinen ratkaisu.
Automaattiset 24/7 saatavilla olevat itsepalvelupisteet hoitavat myynnin ja palvelun puolestasi, jolloin myyntihenkilöstösi voi keskittyä asiakassuhteiden hoitoon. Ratkaisu mahdollistaa myynnin lisäksi uusia palvelumalleja, kuten lainauksen ja vuokrauksen. Asiakkaat saavat käyttöönsä tarvitsemansa tuotteet välittömästi, mikä varmistaa tehokkaan töiden sujumisen ja materiaalien saatavuuden käyttökohteissa. Ratkaisu optimoi resurssien käytön ja säästää kustannuksia. FENTEC Vending Solution tehostaa toimitusketjun kaikkia osapuolia.
Asiakastarinoistamme voit lukea millaisia asiakkaidemme haasteita olemme auttaneet ratkaisemaan.
FENTEC Vending Solution mahdollistaa uusia liiketoimintakonsepteja myyntiin, lainaukseen ja vuokraukseen 24/7 itsepalvelupisteillä.
FENTEC 24/7 Cabinet™
FENTEC 24/7 Cabinet™ on älykäs ja reaaliaikainen varastoratkaisu, joka tunnistaa automaattisesti tapahtumat ja inventoi kaapin jokaisen tapahtuman jälkeen. 24/7 Cabinet tunnistaa RFID-teknologian avulla kaapissa olevat tuotteet, otot ja sisään tai ulos kirjautuvat käyttäjät. 24/7 Cabinet pitää huolen varastosaldoista ja tilaa tarvittaessa automaattisesti täydentävät tuotteet tietojärjestelmän kautta. Tämä varmistaa tuotteiden ja tarvikkeiden jatkuvan saatavuuden. FENTEC 24/7 kaappiratkaisu mahdollistaa monien uudenlaisten palvelujen tarjoamisen loppukäyttäjille. Tutustu >
FENTEC 24/7 Container™
FENTEC 24/7 Container™ on helposti kohteisiin siirrettävä kontti tarvikkeiden jakeluun. Se on älykäs ja reaaliaikainen varastoratkaisu, joka tunnistaa automaattisesti tapahtumat ja inventoi varastosaldon jokaisen käynnin yhteydessä. Älykäs kontti tunnistaa RFID-teknologian avulla konttiin sisään ja ulos kirjautuvat käyttäjät. Kontissa olevat tuotteet ja tarvikkeet sisältävät RFID-tunnisteet, jolloin käyttäjän kirjautuessa ulos, järjestelmään kuitataan automaattisesti merkityt otot. 24/7 Container pitää huolen varastosaldoista ja tilaa automaattisesti täydennystä tuotteista tietojärjestelmän kautta. Tämä parantaa laitteiden ja tuotteiden jatkuvan saatavuuden. Lue lisää >
FENTEC 24/7 Checkout Room™
FENTEC 24/7 Checkout Room™ on älykäs moniin erilaisiin tiloihin, kuten varastoihin, sijoitettava eteisratkaisu, joka kirjaa valtuutetun kävijan sisään ja ulos. 24/7 Checkout Room on luentatila, jossa kaikki tagilla merkityt tuotteet rekisteröidään kerralla tilasta poistuttaessa. Varastotila tai huone on aina avoinna, eikä henkilökuntaa tarvita. Ulos kirjautuessa rekisteröidään tuotteet, ja varastosaldojen perusteella suoritetaan automaattisesti tuotteiden lisätilaus ja laskutus. Lue lisää >
RÄÄTÄLÖIDYT ASIAKASRATKAISUT
FENTEC 24/7 RATKAISUN EDUT
- Paras 24/7 saatavilla oleva palvelu, tuotteet eivät lopu kesken
- Reaaliaikainen ja virheetön inventointi
- Kontrolloitu ja turvallinen 24/7 kirjautuminen
- Miehittämätön ratkaisu ei vaadi henkilöstöresursseja
- Saumaton integrointi automaattisiin täydennystilauksiin ja laskutukseen
- Myynnin ennusteet kulutusmallien pohjalta
- Kustannusten säästö hävikin pienentyessä
- Reaaliaikainen informaation kulku ja etähallittavuus
- Helppo ja kustannustehokas avaimet käteen -ratkaisu