Tutustu miten moderni kaupintaratkaisumme auttaa sinua lisäämään myyntiä, asiakasuskollisuutta ja resurssitehokkuutta.
Aloita kaupinta ja lisää myyntiä uuden myyntikanavan avulla
Haluatko laajentaa myyntiäsi uudella 24/7-liiketoimintamallilla?
Vie palvelusi lähelle asiakkaita FENTECin älykkään myyntiratkaisun avulla. Tavoita asiakkaat itsepalvelupisteiden avulla silloin, kun se on heille sopivinta.
Päivitä myyntiautomaattisi uuden sukupolven ratkaisulla
Haluatko kasvattaa myyntiä tarjoamalla asiakkaille paremman myyntikokemuksen?
Uusi älykkäämpi FENTEC myyntiautomaattiratkaisu tarjoaa laajimman tuotevalikoiman tehostaen myyntitoimintojasi ja tarjoten helpoimman käyttökokemuksen.
PARAS KÄYTTÖKOKEMUS MYYNTIIN
Autamme sinua kasvattamaan liiketoimintaasi uuden sukupolven myyntiratkaisulla, joka tarjoaa parhaan asiakaskokemuksen.
Mitä tarjoamme
Älykäs myyntiratkaisu kaupintaan
![FENTEC Vending Cabinets](https://fentec.fi/wp-content/uploads/2024/10/FENTEC-Vending-Cabinets_1.jpg)
Automatisoi myyntiprosessisi ja varmista asiakkaillesi keskeytymätön työnkulku FENTEC Cabinets -ratkaisulla.
Ota yhteyttä: sales@nullfentec.fi
FENTEC ÄLYKAAPIT >
![FENTEC Checkout Room for vending](https://fentec.fi/wp-content/uploads/2024/10/FENTEC-CheckoutRoom2.jpg)
FENTEC Checkout Room auttaa pitämään varaston ajan tasalla automaattisen tapahtumien rekisteröinnin avulla.
Ota yhteyttä: sales@nullfentec.fi
FENTEC CHECKOUT ROOM >
![FENTEC Vending Containers](https://fentec.fi/wp-content/uploads/2024/10/FENTEC-Vending-Containers_main.jpg)
Tuo palvelusi asiakkaiden käyttökohteeseen FENTECin älykonteilla.
Ota yhteyttä: sales@nullfentec.fi
FENTEC ÄLYKONTIT >
MIKSI VALITA KAUPINTA?
KAUPINTARATKAISUN KESKEISET EDUT
Moderni tapa lisätä myyntiä sijoittamalla itsepalvelupisteitä asiakkaiden toimitiloihin, parantamalla palvelua ja automatisoimalla tuotteiden jakelua.
Automaattisen inventointijärjestelmän avulla saadaan tietoa varastojen optimointia, kulutuksen seurantaa ja tarkempia myyntiennusteita varten.
Työpaikalla tarvittavien tuotteiden ja laitteiden helppo saatavuus takaa toiminnan sujuvuuden.
Ratkaisun yksikkökohtainen kulunhallinta mahdollistaa käyttäjätason valtuutuksen ja kulutuksen seurannan.
Automatisointi säästää aikaa rutiinitehtävissä, kuten varaston tarkistuksissa ja uudelleentilauksissa, ja mahdollistaa keskittymisen arvoa tuottavampiin toimintoihin.
Parempi palvelu johtaa korkeampaan käyttäjätyytyväisyyteen ja asiakasuskollisuuteen.
BlogI, Uutiset & Tapahtumat
Uuden sukupolven teollisten myyntiautomaattien keskeisimmät edut
Teollisten myyntiautomaattien avulla palveluntarjoajat voivat tarjota erilaisia tarvikkeita teollisissa ympäristöissä. Näitä ovat esimerkiksi työkalut, kulutushyödykkeet, varaosat, suojavarusteet ja turvallisuustarvikkeet. Uuden...Haku päättynyt! Native Android Developer
Tehtävän haku on päättynyt, kiitos kaikille yhteydenotoista ja hakemuksista! Oletko sinä uusi tiimikaverimme? Meillä on paikka sinulle, jos haluat olla...Miten varmistaa 24/7 myynnin ja palvelun erinomaisuus?
Kyky tarjota tuotteita oikeaan aikaan ja erottua erinomaisella myynnin jälkeisellä palvelulla luo vahvempia kumppanuuksia. Materiaalien, laitteiden, varaosien ja kulutustavaroiden tarjoaminen...FENTEC Oy:lle merkittävä sopimus Würth Groupin globaalin 24/7 palveluratkaisun toimittamisesta
FENTEC ja Würth Group ovat allekirjoittaneet 8.11.2022 sopimuksen yhteistyöstä ja Würth Groupin globaalin 24/7 palveluratkaisun toimittamisesta. FENTECin ratkaisu tuo uutta...FENTEC laajentaa sosiaali- ja terveydenhuoltoalalle uuden jälleenmyyjän Ciegus Oy:n kanssa
Ciegus Oy on aloittanut FENTECin virallisena jälleenmyyjänä Suomessa. Ciegus vastaa FENTEC 24/7 Solution™ -ratkaisun ja tuoteperheen myynnistä ja palvelusta sosiaali-...Haku päättynyt! TUOTANTOTYÖNTEKIJÄ tuotantotiimiimme Riihimäelle
Tehtävän haku on päättynyt, kiitos kaikille yhteydenotoista ja hakemuksista! Haluaisitko työskennellä rennossa työporukassa, jossa työn merkityksellisyys, työkavereista välittäminen ja kumppaniasiakkaat...