FENTEC 24/7 Cabinet™

TEKEE SINUSTA MAAILMAN NOPEIMMAN TOIMITTAJAN!
FENTEC 24/7 CABINET™
VALITSE AUTOMAATTINEN JAKELURATKAISU
TUOTTEIDEN MYYNTIIN
MATERIAALIN JAKELUUN
OMAISUUDEN SEURANTAAN
VUOKRAUS / LAINAUKSEEN
FENTEC_247_Cabinet_Glassydoors

FENTEC 24/7 Cabinet™ älykaappi inventaarin hallintaan.

FENTEC 24/7 CABINET™

Automatisoitu itsepalvelupiste tehostaa myyntiä tarjoamalla valtuutetuille käyttäjille materiaalin helpon 24/7 saatavuuden käyttökohteissa. Reaaliaikainen inventointi ja tapahtumien rekisteröinti taustajärjestelmiin, auttavat pitämään varaston ajan tasalla. Valinnallinen näyttö mahdollistaa näkyvyyden tavaroiden statukseen ja tukee vuokrausta ja lainausta.
FENTEC_Fireproof_Cabinet_orange

FENTEC Fireproof Cabinet™ on myyntiautomaattiratkaisu, joka yhdistää palosuojauksen ja automaattisen inventoinnin.

FENTEC FIREPROOF CABINET™

Uusi vallankumouksellinen myyntiautomaattiratkaisu, joka yhdistää palosuojauksen ja automaattisen inventoinnin. Ratkaisu on ihanteellinen vaarallisten ja syttyvien aineiden varastointiin ja jakeluun. Sertifioitu 90 min palosuojaus takaa optimaalisen turvallisuuden työympäristöissä. Reaaliaikaiset varastotiedot kirjautuvat automaattisesti taustajärjestelmiin.
FENTEC Scale Cabinet

FENTEC Scale Cabinet™ tehostaa pientarvikkeiden ja bulkkituotteiden myyntiä ja jakelua.

FENTEC SCALE CABINET™

Älykäs vaakakaappi tehostaa pientarvikkeiden ja bulkkituotteiden myyntiä ja inventaariota. Se mahdollistaa pakkausten ja materiaalien, kuten nesteet, jauheet jne., osittaisen käytön painon perusteella. Materiaalit voidaan sijoittaa helposti niille varattuihin erikokoisiin astioihin. FENTEC-kaappi on saatavana myös hybridiversiona, joka hyödyntää sekä vaakajärjestelmää että RFID-inventaariota.
KYSY LISÄÄ TAI VARAA DEMO
KUSTOMOI OMINAISUUDET
SAATAVILLA KAIKKIIN ÄLYKAAPPEIHIN.
  • Kustomoitava väri ja organisaation ilmeen mukainen tyyli
  • Läpinäkyvät ikkunalliset ovet (ei FENTEC Fireproof Cabinet)
  • Kosketusnäyttö
  • LED-valot kaapin sisällä
  • Inventaari vaaka- / RFID-teknologialla / hybridimalli (FENTEC Fireproof Cabinet RFID)
  • Kulunvalvontatekniikka
KYSY LISÄTIETOJA
FENTEC 24/7 CABINET™ -RATKAISU

FENTEC 24/7 Cabinet™ on kokonaisratkaisu, joka koostuu helposti käyttöönotettavasta toimintavalmiista älykaapista, joka on saumattomasti integroitavissa taustajärjestelmiin. FENTEC 24/7 -ratkaisu on osa toimivaa jakelu- tai varastointiratkaisua, jonka avulla automatisoit palvelukonseptisi ja kasvatat liiketoimintaasi. Ratkaisu auttaa parantamaan palvelua ja tuottavuutta, mahdollistaen keskittymisen ydinliiketoimintaasi.

KYSY LISÄÄ TAI VARAA DEMO
KÄYTTÖKOHTEET

FENTEC 24/7 Cabinet™ soveltuu useille toimialoille tuotteiden varastointiin ja helppoon jakeluun käyttökohteessa:

  • Teolliset- ja valmistusympäristöt
  • Kunnossapito ja korjauspalvelut
  • Varaosapalvelut
  • Sairaalat ja terveydenhuolto
  • Hotellit
  • Toimistot
  • Myyntipisteet

Lue asiakastarinoistamme miten olemme auttaneet asiakkaitamme ratkaisemaan liiketoiminnan haasteita.

Jos harkitset tuotteiden jakelu-, palvelu- tai varastointiprosessien tehostamista, olemme mielellämme apuna sinulle oikeiden ratkaisujen kartoituksessa.

OTA YHTEYTTÄ
AVAINEDUT
24/7 PALVELU MIEHITTÄMÄTTÖMISSÄ TILOISSA

FENTEC 24/7 Cabinet™ tarjoaa helpon palvelun ja tuotteiden saatavuuden valtuutetuille käyttäjille. FENTEC 24/7 Cabinet älykaapilla on markkinoiden tehokkain suorituskyky, jonka lukunopeus yltää yli 1000 tuotteeseen alle 10 sekunnissa!

Älykaappi voidaan sijoittaa helposti asiakkaan tiloihin tai käyttökohteeseen, kuten valmistus-, varastointi- tai toimistotiloihin. Automatisoitu ja miehittämätön itsepalveluvarasto tai -myymälä tarjoaa tuotteet juuri oikeaan aikaan ja oikeassa paikassa, varmistaen tarvittavat materiaalit ja työkalut sujuvaan työnkulkuun. 

FENTEC 24/7 on aina saatavilla ja huolehtii palvelusta puolestasi!

FENTEC_247_Cabinet_glassydoors
AUTOMATISOITU REAALIAIKAINEN INVENTAARIO

FENTEC 24/7 Cabinet™ inventoi automaattisesti jokaisen tapahtuman jälkeen. Automaattinen inventointi säästää manuaalista työtä, kun varastosaldoja voidaan hallita etäyhteydellä organisaation sisällä.

Reaaliaikainen varaston seuranta lisää näkyvyyttä ja tehostaa toimenpiteiden hallintaa. Tuotteiden kulutusta voidaan seurata, raportointi ja resurssien hallinta paranee.

Tuotteiden kulutuksen seuranta auttaa asiakasta kohdentamaan tuotteita ja kustannuksia paremmin. Vähentyneen tuotehävikin ansiosta saadaan säästöä.

HELPPO KÄYTTÖÖNOTTO JA ASENNUS

FENTEC 24/7 Cabinet™ on helppo asentaa missä tahansa käyttökohteessa. Liitä ja käytä, älykaappi on toimintavalmis! Älykaappi hyödyntää RFID (radio frequency identification) teknologiaa sisäänkirjautumiseen ja inventaarion luentaan. Kaappiin laitettavat tuotteet yksilöidään RFID- tai NFC-tunnisteilla. Kaappi tunnistaa esineet automaattisesti, kun ne sijoitetaan varastoon tai otetaan sieltä pois.

 

 

FENTEC_247_Cabinet_display white
NÄYTTÖ MAHDOLLISTAA VUOKRAUKSEN, LAINAUKSEN JA MYYNNIN

FENTEC 24/7 Cabinet™ with Display tarjoaa uusia ominaisuuksia kaapin hallintaan palvelupisteenä. Reaaliaikainen tuotetieto on saatavissa näytöltä kirjautumatta sisään kaappiin. Sovellus näyttää onko tuote ostettavissa, vuokrattavissa vai lainattavissa, ja informoi jos tuote on raportoitu olevan epäkunnossa tai huollon päivämäärä on umpeutumassa lähiaikoina. Palveluntarjoajat pysyvät myös ajan tasalla huollon tarpeesta.

Käyttäjä voi lisätä oton yhteydessä kustannuspaikkatiedon, minkä johdosta useat organisaatiot voivat käyttää samaa varastokaappia.

 

 

KÄYTTÄJÄN TODENTAMINEN & TURVALLINEN SISÄÄNPÄÄSY

FENTEC 24/7 Cabinet™ avautuu vain henkilökohtaisella tunnisteella, mikä turvaa kaapin käytön. Toimitetut tuotteet eivät joudu vääriin käsiin. Ratkaisu mahdollistaa yksittäisten käyttäjien seurannan eli mitä tuotteita varastosta otettiin, kuka ja milloin. Kulutuksen perusteella saatu data auttaa allokoimaan resurssit ja kulut oikein.

SAUMATON INTEGRAATIO TAUSTAJÄRJESTELMIIN

FENTEC 24/7 Cabinet™ sisältää kattavat ohjelmistorajapinnat (API), joiden ansiosta se voidaan integroida saumattomasti pilveen tai taustajärjestelmiin, kuten ERPiin. Tämä mahdollistaa automaattiset tuotetilaukset varastosta suoraan 3. osapuolen järjestelmiin, kun tuotteiden saldoraja hälyttää.

Etähallinta, ohjelmistojen päivitykset ja integraatiot hoidetaan skaalautuvalla pilvipohjaisella FENTEC 24/7 Device Management™:lla.

EI ENÄÄ TYHJIÄ HYLLYJÄ

Reaaliaikainen varaston inventointi tarjoaa ajantasaista tietoa varaston sisällöstä. Automaattinen tilausjärjestelmä mahdollistaa uusintatilaukset suoraan ERP-järjestelmään tai pilveen, kun asetettu tuotesaldo hälyttää. Automaattinen ratkaisu vähentää operatiivisia tehtäviä, kuten manuaaliset tuotetilanteen tarkistukset.

Varastosi on aina ajan tasalla. Ei enää tyhjiä hyllyjä FENTEC 24/7 ansiosta.

TUOTEHÄVIKIN JA HUKAN MINIMOINTI

FENTEC 24/7 Cabinet™:n sisältämät tunnisteilla merkityt tuotteet voidaan jäljittää datan, kuten tuoteinformaation ja voimassaoloaikojen perusteella. Tämä auttaa pitämään tuotteet ajan tasalla ja minimoimaan hukkaa. Resurssien allokointi minimoi tuotehävikin ja saa aikaan säästöä.

Paranna resurssitehokkuuttasi FENTEC 24/7:lla!

KULUTUKSEEN PERUSTUVAT MYYNNIN ENNUSTEET

FENTEC 24/7 Cabinet™ tarjoaa reaaliaikaista dataa myynnistä liiketoiminnan optimointiin. Pitkän aikavälin kulutusmallien seuraaminen mahdollistaa yksityiskohtaiset myynnin ennusteet ja liiketoiminnan kehittämisen.

FENTEC 24/7 auttaa kasvattamaan liiketoimintaa.

TEKNINEN MÄÄRITTELY
  • Mitat: 1200 x 1888 x 576 mm (l x k x s)
  • Paino: 130 kg
  • Tuotekapasiteetti: 1000 kpl max
  • Inventaarion luenta-aika: Vähemmän kuin 10 sekuntia / 1000 tuotetta
  • Datan liitettävyys: Ethernet / 4G Connectivity
  • Näyttö: 10" Kosketusnäyttö
  • Technologia: RAIN RFID, taajuusalue 865-868 MHz
  • Käyttäjänhallinta ja seuranta
  • Etähallinta
FENTEC_247_Cabinet_glassydoors
Kysy lisää FENTEC 24/7 ratkaisuista tai pyydä demo!
Ota yhteyttä 010 841 0330 tai jätä viesti: