Kyky tarjota tuotteita oikeaan aikaan ja erottua erinomaisella myynnin jälkeisellä palvelulla luo vahvempia kumppanuuksia. Materiaalien, laitteiden, varaosien ja kulutustavaroiden tarjoaminen paikan päällä siellä missä niitä tarvitaan, pitää työnkulun sujuvana ja keskeytymättömänä. Kun tarvikkeiden etsimiseen kuluva aika minimoidaan eikä työmaalta tarvitse poistua ostosten takia, vaikutus kokonaistehokkuuteen ja työnantajan tyytyväisyyteen on erittäin myönteinen.
Entä miten vastata asiakkaiden tarpeisiin? Itsepalveluratkaisut tuovat palvelusi käyttökohteeseen, mikä tarjoaa 24/7 materiaalin saatavuuden ja helpoimman asiakaskokemuksen. Kun tuot todellista lisäarvoa asiakkaidesi toimintaan ja annat heille mahdollisuuden keskittyä ydinliiketoimintaansa, tyytyväisyys ja sitoutuminen lisääntyvät.
Komatsu Forestin kokeilu palvelun saatavuuden parantamiseksi FENTEC Minicontainer™ -itsepalveluratkaisun avulla
Komatsu Forest on edelläkävijä metsäteollisuudessa ja tarjoaa asiakkailleen tulevaisuuden ratkaisuja. Niiden joukossa on Uptime-konsepti, jonka avulla asiakkaiden koneet pysyvät toiminnassa paremman palvelun saatavuuden ansiosta. Kesäkuussa 2023 järjestetyssä Swedish Forestry Expossa Komatsu Forest tarjosi kävijöille mahdollisuuden kokeilla ja arvioida uutta itsepalveluratkaisua.
Ratkaisu automatisoi kulutustarvikkeiden ja varaosien valikoiman saatavuuden älykontin avulla. Käyttäjät pääsevät konttiin aina, kun se on heille sopivaa, joten heidän ei tarvitse keskeyttää työskentelyä vain päästäkseen ajoissa paikalle. Asiakkaat voivat noutaa tarvitsemansa, ja itsepalvelujärjestelmä ilmoittaa automaattisesti kerättyjen tavaroiden tapahtuman palveluntarjoajalle. Reaaliaikaisten varastotietojen avulla palveluntarjoaja voi täydentää tavaroita oikeaan aikaan.
Sekä Komatsu Forestin asiakkailta että omalta henkilökunnalta saadun palautteen mukaan itsepalveluratkaisun kokeilu oli menestys!
– Olimme todella yllättyneitä siitä, miten innostuneita ihmiset olivat itsepalvelupisteen konseptista! Tavoitteenamme on varmistaa koneiden käytettävyys ja siten mahdollistaa tehokkaat työpäivät asiakkaillemme. Älykäs kontti hyödyttää heitä selvästi, sillä se tarjoaa heille turvallisen pääsyn erilaisiin tarvikkeisiin ja varaosiin aina, kun se on heille sopivaa. Itsepalvelupisteet voidaan sijoittaa sinne, missä asiakkaamme toimivat, ja tuotevalikoima voidaan mukauttaa kyseisellä alueella työskentelevien koneiden mukaan. Tämä ratkaisu on todella oikeanlainen tarkoituksellemme, joka on arvon luominen yhdessä, sanoo Ralf Pohland, General Manager Parts, Customer Service Business, Komatsu Forest AB.
**
FENTEC tarjoaa erikokoisia älykkäitä kaupintaratkaisuja, jotka on helppo sijoittaa asiakkaan tiloihin, kuten älykaappeja, älykontteja ja itsepalvelukassan. Automaattiset itsepalvelupisteet rekisteröivät jokaisen tapahtuman automaattisesti ja keräävät kulutustiedot siitä, kuka, milloin ja missä, palvelua on käytetty. Ratkaisuissa käytetään RFID- tai punnitustekniikkaa tuotteiden inventointiin.
Ota yhteyttä saadaksesi lisätietoja: sales@nullfentec.fi