MUUTAMME MYYNNIN
TULEVAISUUTTA

Tutustu miten moderni kaupintaratkaisumme auttaa sinua lisäämään myyntiä, asiakasuskollisuutta ja resurssitehokkuutta.

Aloita kaupinta ja lisää myyntiä uuden myyntikanavan avulla
LUE LISÄÄ
Haluatko laajentaa myyntiäsi uudella 24/7-liiketoimintamallilla?
Vie palvelusi lähelle asiakkaita FENTECin älykkään myyntiratkaisun avulla. Tavoita asiakkaat itsepalvelupisteiden avulla silloin, kun se on heille sopivinta.
Päivitä myyntiautomaattisi uuden sukupolven ratkaisulla
LUE LISÄÄ
Haluatko kasvattaa myyntiä tarjoamalla asiakkaille paremman myyntikokemuksen?
Uusi älykkäämpi FENTEC myyntiautomaattiratkaisu tarjoaa laajimman tuotevalikoiman tehostaen myyntitoimintojasi ja tarjoten helpoimman käyttökokemuksen.

PARAS KÄYTTÖKOKEMUS MYYNTIIN

Autamme sinua kasvattamaan liiketoimintaasi uuden sukupolven myyntiratkaisulla, joka tarjoaa parhaan asiakaskokemuksen.

Mitä tarjoamme

Älykäs myyntiratkaisu kaupintaan

FENTEC Vending Cabinets

Automatisoi myyntiprosessisi ja varmista asiakkaillesi keskeytymätön työnkulku FENTEC Cabinets -ratkaisulla.

Ota yhteyttä: sales@nullfentec.fi

FENTEC ÄLYKAAPIT >

FENTEC Cabinet™ on kompakti myyntiratkaisu, joka mahdollistaa tuotteiden helpon 24/7 saatavuuden työpisteiden lähellä asiakkaan kohteissa.
FENTEC Checkout Room for vending

FENTEC Checkout Room auttaa pitämään varaston ajan tasalla automaattisen tapahtumien rekisteröinnin avulla.

Ota yhteyttä: sales@nullfentec.fi

FENTEC CHECKOUT ROOM >

FENTEC 24/7 Checkout Room™ on porttiratkaisu, joka voidaan sijoittaa minkä tahansa kokoiseen varastotilaan ja muuttaa se älykkääksi automaattiseksi varastoksi.
FENTEC Vending Containers

Tuo palvelusi asiakkaiden käyttökohteeseen FENTECin älykonteilla.

Ota yhteyttä: sales@nullfentec.fi

FENTEC ÄLYKONTIT >

FENTEC Container™on helposti siirrettävä älykäs myyntiratkaisu tuotteiden toimittamiseen tilapäisille tai syrjäisille työmaille, tarjoten lisää tilaa varastointiin.
KYSY LISÄÄ

MIKSI VALITA KAUPINTA?

KAUPINTARATKAISUN KESKEISET EDUT

AUTOMAATTISET MYYNTIPISTEET LÄHELLÄ ASIAKKAITA

Moderni tapa lisätä myyntiä sijoittamalla itsepalvelupisteitä asiakkaiden toimitiloihin, parantamalla palvelua ja automatisoimalla tuotteiden jakelua.

REAALIAIKAINEN DATA

Automaattisen inventointijärjestelmän avulla saadaan tietoa varastojen optimointia, kulutuksen seurantaa ja tarkempia myyntiennusteita varten.

24/7 SAATAVUUS

Työpaikalla tarvittavien tuotteiden ja laitteiden helppo saatavuus takaa toiminnan sujuvuuden.

KONTROLLOITU KÄYTTÖOIKEUS

Ratkaisun yksikkökohtainen kulunhallinta mahdollistaa käyttäjätason valtuutuksen ja kulutuksen seurannan.

RESURSSITEHOKKUUS

Automatisointi säästää aikaa rutiinitehtävissä, kuten varaston tarkistuksissa ja uudelleentilauksissa, ja mahdollistaa keskittymisen arvoa tuottavampiin toimintoihin.

ASIAKKAIDEN SITOUTUMINEN

Parempi palvelu johtaa korkeampaan käyttäjätyytyväisyyteen ja asiakasuskollisuuteen.

VIIMEISIMMÄT

BlogI, Uutiset & Tapahtumat