FENTEC Smart Shelf on älyhyllyratkaisu, jolla voidaan ohjata satoja tuotenimikkeitä automaattisesti. Smart Shelf älyhyllyratkaisulla saadaan nopeutettua prosesseja ja tehostettua varastonhallintaa. Materiaalin saatavuus varmistuu, mikä tarkoittaa tuottavuuden parantumista. Automaattinen tunnistaminen vähentää manuaalista työtä ja virheitä. Älyhyllyn avulla varastosaldojen seuranta, inventointi ja tuotteiden tilaus on automatisoituna nopeaa ja jopa reaaliaikaista.
TOIMINNALLISUUS
FENTEC Smart Shelf tarjoaa käytössä automaattisen tuotteiden tunnistamisen. Tarvikkeita sisältävän laatikon RFID-tunniste luetaan, kun tyhjä laatikko laitetaan palautushyllylle. Älyhylly tunnistaa milloin laatikko vaatii täydennystä, ja tilaus uusista tuotteista lähtee automaattisesti toiminnanohjausjärjestelmään tai muuhun tietojärjestelmään. FENTEC Smart Shelf älyhyllylle voidaan asettaa hälytys tuotesaldojen perusteella. Se varmistaa tuotteiden saatavuuden juuri oikeaan aikaan.
YHDISTETTÄVYYS
FENTEC Smart Shelf -hyllyratkaisu voidaan liittää asiakkaan tietojärjestelmiin, kuten tuotannonhallintajärjestelmään ERP’iin. Tämä mahdollistaa automaattisen tuotteiden tilauksen varastosta suoraan tilausjärjestelmään, kun asetettu saldoraja hälyttää.
EDUT
FENTEC Smart Shelf -ratkaisu tarjoaa älykkään palvelun tuotteiden ja pienten esineiden hallintaan tuotantoympäristöissä. FENTEC Smart Shelf on helposti sovellettavissa eri liiketoimintasektoreille. Lue lisää eduista alta.
Automatisoitu tuotteiden ja varaston hallinta moninkertaistaa tehokkuuden
- Mahdollisuus hallita jopa satoja tuote-nimikkeitä
- Prosessit nopeutuvat ja varastonhallinta paranee
- Tuotteiden saatavuus varmistuu, oikea tuote oikeaan aikaan
- Automaattinen ja reaaliaikainen tuotteiden tilaus
- Inhimilliset virheet ja viiveet jäävät pois, kun manuaalinen työ vähenee
- Tuotannonhallinta paranee asiakkaan tietojärjestelmiin välitetyn datan avulla