FENTEC 24/7 Checkout Room™ on automaattinen 24/7 itsepalveluratkaisu, joka voidaan sijoittaa mihin vain olemassa olevaan varastoon. FENTEC 24/7 Checkout Room:in avulla tuot palvelusi lähelle käyttökohdetta ja se on aina saatavilla. Automaattinen tapahtumien rekisteröinti ja kulutusdata auttavat pitämään inventaarion aina ajan tasalla ja optimoimaan tuotetarjontaa.
FENTEC 24/7 Checkout Room™ soveltuu useille toimialoille varastonhallintaan:
- Teolliset- ja valmistusympäristöt
- Sairaalat ja terveydenhuolto
- Puolustusvoimat
- Tukkukauppa
Lue asiakastarinoistamme miten olemme auttaneet asiakkaitamme ratkaisemaan liiketoiminnan haasteita.
Kun haluat tehostaa tuotteiden jakelu-, palvelu- tai varastointiprosesseja, olemme mielellämme apuna oikeiden ratkaisujen kartoituksessa.
ÄLYKKYYTTÄ KAIKKIIN VARASTOIHIN
FENTEC 24/7 Checkout Room™ päivittää kaikenkokoiset olemassa olevat varastot älykkäiksi. Se voidaan sijoittaa rakennuksen, kuten tehtaan, sisälle sisäänkäynniksi varastotilaan. Nopea moduulin asennus hoituu päivässä.
Integroitu FENTEC 24/7 Checkout Room mahdollistaa varaston inventaarin hallinnan ja optimoinnin. Materiaalin 24/7 saatavuus ja automaattinen jäljitys auttavat virtaviivaistamaan työprosesseja.
ASTU SISÄÄN - KERÄÄ - POISTU!
FENTEC 24/7 Checkout Room™ on aina avoinna, helppo käyttää ja lähellä käyttökohdetta. Yksinkertaisesti astu sisään, valitse mitä tarvitset ja poistu automaattisen itsepalvelupisteen kautta. Ostotapahtuma kaikkine tuotteineen rekisteröityy automaattisesti taustajärjestelmiin. Kun materiaali on saatavilla, ei ole tarvetta lähteä työpaikalta ja työajan voi keskittää tuottavasti.
Helpoin palvelukokemus aina saatavilla olevan FENTEC 24/7 avulla!
LISÄÄ MYYNTIÄ 24/7 PALVELULLA
FENTEC 24/7 Checkout Room™ on resurssitehokas ratkaisu tuotteiden jakeluun. 24/7 saatavilla ja lähellä asiakasta oleva palvelu lisää myyntiä ja asiakasuskollisuutta. Miehittämätön ja automatisoitu Checkout Room -ratkaisu on kustannustehokas, säästäen henkilöstön työ- ja matkustusaikaa. Kun myynti- ja jakelutoiminnot on automatisoitu, myyntitiimi voi keskittyä asiakassuhteiden hoitoon rahastamisen sijaan.
REAALIAIKAISTA DATAA KULUTUKSESTA
FENTEC 24/7 Checkout Room™ registeröi kaikki tapahtumat automaattisesti taustajärjestelmiin, tarjoten reaaliaikaista tietoa kulutuksesta ja käyttöomaisuudesta. Dataohjattu ratkaisu auttaa optimoimaan tuotetarjontaa ja ennustamaaan myyntiä. Kuluttajadatan avulla resurssien allokointi ja kustannusten kohdentaminen helpottuvat.
SKAALAUTUVUUTTA LIIKETOIMINTAAN
FENTEC 24/7 Checkout Room™ on moniin liiketoimintamalleihin skaalautuva ratkaisu: MYYNTI, VUOKRAUS, LAINAUS ja JAKELU. Ratkaisu on soveltuu sekä palveluntarjoajille että in-house logistiikkaan.
Checkout room -sovelluksessa on monia toiminnallisuuksia riippuen liiketoiminnan vaatimuksista. Ratkaisu ei ole rajoitettu tiettyyn liiketoimintasegmenttiin, vaan soveltuu tapahtumien rekisteröintiin monenlaisissa tarkoituksissa. Yksilöidyt valtuutukset ja tiedot on mahdollista linkittää tarvittaviin taustajärjestelmiin.
VALTUUTETTU JA TURVALLINEN SISÄÄNPÄÄSY
FENTEC 24/7 Checkout Room™ on käytettävissä vain henkilökohtaisella tunnisteella, mikä turvaa varaston tai tilan käytön. Tuotteet eivät joudu vääriin käsiin. Ratkaisu mahdollistaa yksittäisten käyttäjien kulutuksen seurannan eli mitä tuotteita varastosta otettiin ja milloin. Valtuutus voidaan asettaa jopa tietyille tuotteille.
Poistuminen on tapahtuu aina Checkout Roomin kautta, jolloin jokainen tuote kirjautuu automaattisesti yksittäiselle käyttäjätilille.
ENSILUOKKAISTA LUOTETTAVUUTTA JA SUORITUSKYKYÄ
FENTEC 24/7 Checkout Room™ on kokonaisvaltainen FENTECin oman tuotekehityksen tulos, joka sisältää innovatiivisen ohjelmiston, elektroniikan ja mekaniikan. Ratkaisu on suunniteltu juuri tähän käyttöön, sisältäen minimimäärän kuluvia tai helposti särkyviä osia ja huoltotarvetta. Tuotteen ensiluokkainen laatu on tarkkaan testattu ja luotettavuus todennettu vaativissa asiakaskohteissa.
Sisäänpääsy ja inventaari hallinnoidaan FENTECin ohjelmistolla, joka pitää ratkaisun luotettavasti pyörimässä ja suorituskykyisenä FENTEC-laadun mukaisesti.
HELPPOA ETÄHALLINTAA
FENTEC 24/7 Solution sisältää kattavan API:n ja se voidaan integroida saumattomasti pilveen tai taustajärjestelmiin, kuten ERP tai WMS. Etähallinta, ohjelmistopäivitykset ja integraatiot hallinnoidaan skaalattavan pilvipohjaisen FENTEC 24/7 Device Management™:n kautta.
KUSTOMOITAVIA OMINAISUUKSIA
FENTEC 24/7 Checkout Room™ voidaan kustomoida brandisi mukaisesti:
- Kustomoitava väri, logot & kyltit organisaation ilmeen mukaan
- Kulunvalvontatekniikka
- Erillinen lisäovi
TEKNISET TIEDOT
- Mitat: 2080 x 1420 x 2350 mm (l x s x k)
- Paino: 312 kg
- Tuotekapasiteetti: ei rajoitettu
- Näyttö: 15" kosketusnäyttö (touchscreen)
- Rajapinnat: Helppo käyttöliittymä ja sovellus sekä paikallinen API integraatiota varten
- Datan liitettävyys: 2G / 3G / 4G / 5G , Ethernet, WiFi
- Teknologia: RAIN RFID, taajuusalue 865-868 MHz
- Käyttäjänhallinta ja kulunvalvonta
- Etähallinta