FENTEC 24/7 Container

FENTEC 24/7 Container - helposti kohteisiin siirrettävä kontti tarvikkeiden jakeluun

FENTEC 24/7 Container on älykäs ja reaaliaikainen varastoratkaisu, joka tunnistaa automaattisesti tapahtumat ja inventoi varastosaldon jokaisen käynnin yhteydessä. Älykäs kontti tunnistaa RFID-teknologian avulla konttiin sisään ja ulos kirjautuvat käyttäjät. Kontissa olevat tuotteet ja tarvikkeet sisältävät RFID-tunnisteet, jolloin käyttäjän kirjautuessa ulos, järjestelmään kuitataan automaattisesti merkityt otot. 24/7 Container pitää huolen varastosaldoista ja tilaa automaattisesti täydennystä tuotteista tietojärjestelmän kautta. Tämä parantaa laitteiden ja tuotteiden jatkuvan saatavuuden.

Reaaliaikainen inventaarion seuranta parantaa toimintojen läpinäkyvyyttä ja tehostaa toimintojen hallintaa. Tuotteiden menekin seuranta parantaa tuotteiden ja kulujen kohdentamista. Tämän ansiosta tuotteiden hävikki pienenee ja kustannuksia säästyy.

TOIMINNALLISUUS
FENTEC 24/7 Container on tarvikkeiden jakeluun tarkoitettu, helposti eri kohteisiin siirrettävä älykäs varastoratkaisu. Varastokontti sisältää RFID-lukijalla toimivan eteistilan, varastotilan sekä ohjelmiston, jonka kautta varaston tietoja luetaan ja välitetään eteenpäin. Älykonttiratkaisussa varastoon sijoitettavat tuotteet merkitään RFID-tunnisteilla, jolloin RFID-lukutilan (eteisen) läpi kuljettaessa, ohjelmisto tunnistaa automaattisesti varastosta otetut tuotteet. FENTEC 24/7 Container voidaan helposti sijoittaa asiakkaan työn alla oleviin kohteisiin, jolloin voidaan varmistaa, että tuotteet ja tarvikkeet ovat koko ajan helposti saatavilla. Työskentely sujuu, kun tarvittavien tarvikkeiden saatavuus on varmistettu.

 

FENTEC 24/7 kontin lukitus avataan henkilökohtaisella NFC-tunnisteella. Lukitus mahdollistaa käyttäjien tunnistamisen, kun he avaavat lukituksen. Ratkaisulla pystytään seuraamaan henkilötasolla, kuka on varastossa käynyt, mitä tavaraa ja milloin käyttäjä on sieltä ottanut. Tämä auttaa kulukohdennuksessa ja pienentää merkittävästi tuotteiden hävikkiä.
YHDISTETTÄVYYS

FENTEC 24/7 Container voidaan yhdistää asiakkaan tietojärjestelmiin, kuten toiminnanohjausjärjestelmään ERP tai kalustostonhallintajärjestelmään. Tämä mahdollistaa automaattiset tilaukset varastosta suoraan järjestelmään, kun asetettu saldoraja alittuu.

EDUT

FENTEC 24/7 Container -ratkaisun avulla saatava reaaliaikainen inventaarion seuranta parantaa toimintojen läpinäkyvyyttä ja hallintaa. Tuotteiden kulutuksen seuranta auttaa allokoimaan paremmin, saamaan tietoa mihin projektiin materiaalia on käytetty sekä raportoimaan ja kohdistamaan kustannuksia paremmin. Lue lisää eduista alta.

Älykäs kontti tunnistaa käyttäjät ja inventoi reaaliaikaisesti
  • Konttien siirtäminen asiakkaan kohteisiin on helppoa ja varmistaa tuotteiden saatavuuden 24/7
  • Materiaalit ja tarvikkeet ovat saatavilla 24/7, varasto ei lopu kesken
  • Reaaliaikainen varaston seuranta: saadaan tietoa kuka, mitä ja milloin
  • Automaattinen inventointi, täydennystilaukset ja laskutus
  • Varastosta otetut tuotteet voidaan kohdistaa oikealle työlle
  • Tuotteiden menekin seuranta, raportointi ja toiminnanohjaus
  • Tuotteiden hävikki minimoituu ja saadaan kustannussäästöä
Etsikö käyttöösi sopivaa älykonttia tai älyvarastoratkaisua?
Ota yhteyttä 010 841 0330 tai jätä soittopyyntö!