FENTEC 24/7 Checkout Room

FENTEC 24/7 Checkout Room – Älykäs eteistila moniin kohteisiin

FENTEC 24/7 Checkout Room on tuotteiden automaattiseen rekisteröintiin, inventointiin ja laskutukseen tarkoitettu ratkaisu. Checkout Room voidaan sijoittaa sisään asiakkaan eri kohteisiin tai varastotiloihin ”eteis”ratkaisuna, joka kirjaa valtuutetun kävijan sisään ja ulos. Checkout Room rekisteröi tuotteet, käyttäjät ja varastosaldot ja tekee automaattisen inventoinnin uloskirjautumisen yhteydessä. Reaaliaikainen inventaario parantaa toimintojen läpinäkyvyyttä ja tehostaa toimintojen hallintaa. Tuotteiden menekin seuranta parantaa tuotteiden ja kulujen kohdentamista. Tämän ansiosta tuotteiden hävikki pienenee ja kustannuksia säästyy.

FENTEC 24/7 Checkout Room rekisteröi käytön ja inventoi reaaliaikaisesti
  • 24/7 itsepalvelutilan sijoittelu asiakkaan varastotiloihin ja kohteisiin on helppoa
  • Reaaliaikainen varaston seuranta: saadaan tietoa kuka, mitä ja milloin
  • Automaattinen inventointi ja tilaukset
  • Varastosta otetut tuotteet voidaan kohdistaa oikealle työlle
  • Tuotteiden menekin seuranta, raportointi ja toiminnanohjaus
  • Tuotteiden hävikki minimoituu ja saadaan kustannussäästöä
Etsikö käyttöösi sopivaa älytila- tai varastoratkaisua?
Ota yhteyttä 010 841 0330 tai jätä soittopyyntö!