FENTEC 24/7 Container™ on helposti siirrettävä älykäs itsepalvelupiste tuotteiden jakeluun väliaikaisissa tai syrjäisissä kohteissa. Kontti tarjoaa lisätilaa tuotteiden varastointiin ja jakeluun. FENTEC 24/7 Container tuo miehittämättömän palvelun lähelle käyttökohdetta, missä se on aina saatavilla. Automaattinen ostotapahtumien rekisteröinti ja kulutuksesta saatava reaaliaikainen data auttavat pitämään varastosi inventaarin aina ajan tasalla.
FENTEC 24/7 Container™ sopii täydellisesti syrjäisiin tai väliaikaisiin työkohteisiin, mutta voidaan helposti soveltaa tuotteiden jakeluun monenlaisissa liiketoimintaympäristöissä, kuten:
- Rakennusala
- Kaivosala
- Merellä
- Teollisuus ja valmistaminen
- Palvelu- tai myyntipisteet eri toimialoilla
Lue asiakastarinoistamme miten olemme auttaneet asiakkaitamme ratkaisemaan liiketoiminnan haasteita.
Kun haluat tehostaa tuotteiden jakelu-, palvelu- tai varastointiprosesseja, olemme mielellämme apuna oikeiden ratkaisujen kartoituksessa.
PARASTA PALVELUA KOHTEISSA
FENTEC 24/7 Container™ on aina auki ja lähellä asiakasta, tarjoten varaston ja tuotteiden saatavuuden 24/7. Se on täydellinen ratkaisu etäisiin työkohteisiin, missä myymälät ovat kaukana. Tuo palvelusi paikan päälle helpolla plug & play -ratkaisulla. Kun materiaali on aina saatavilla, ei ole tarvetta poistua työpisteeltä ja työaika voidaan keskittää tuottavammin. Automaattinen materiaalien hallinta auttaa virtaviivaistamaan työprosesseja.
ASTU SISÄÄN - KERÄÄ - POISTU!
FENTEC 24/7 Container™ tarjoaa helpon ja virtaviivaisen ostotapahtuman. Kävele sisään, kerää mitä tarvitset ja poistu automaattisen itsepalvelukassan kautta. Ostotapahtuma, sisältäen samanaikaisesti kaikkien tuotteiden luennan, kirjautuu automaattisesti taustajärjestelmään.
Helpoin palvelukokemus ja aina saatavilla – FENTEC 24/7 Solution!
LISÄÄ MYYNTIÄ 24/7 PALVELULLA
FENTEC 24/7 Container™ on resurssitehokas ratkaisu tuotteiden jakeluun. 24/7 saatavilla ja lähellä asiakasta oleva palvelu lisää myyntiä ja asiakasuskollisuutta. Miehittämätön ja automatisoitu Container-ratkaisu on kustannustehokas, säästäen henkilöstön työ- ja matkustusaikaa. Kun myynti- ja jakelutoiminnot on automatisoitu, myyntitiimi voi keskittyä asiakassuhteiden hoitoon rahastamisen sijaan.
REAALIAIKAISTA DATAA KULUTUKSESTA
FENTEC 24/7 Container™ registeröi kaikki tapahtumat automaattisesti taustajärjestelmiin, tarjoten reaaliaikaista tietoa kulutuksesta ja käyttöomaisuudesta. Dataohjattu ratkaisu auttaa optimoimaan tuotetarjontaa ja ennustamaan myyntiä. Kulutusdatan avulla resurssien allokointi ja kustannusten kohdentaminen helpottuvat.
SKAALAUTUVUUTTA LIIKETOIMINTAAN
FENTEC 24/7 Container™on moniin liiketoimintamalleihin skaalautuva ratkaisu:
MYYNTI, VUOKRAUS, LAINAUS ja JAKELU. Ratkaisu on soveltuu sekä palveluntarjoajille että in-house logistiikkaan.
Kontin sovelluksessa on useita toiminnallisuuksia, jotka eivät kohdistu erityisiin liiketoimintasegmentteihin, vaan soveltuvat tapahtumien rekisteröintiin monenlaisissa käyttötarkoituksissa. Yksilöidyt valtuutukset ja tiedot on mahdollista linkittää tarvittaviin taustajärjestelmiin.
VALTUUTETTU JA TURVALLINEN SISÄÄNPÄÄSY
FENTEC 24/7 Container™ on käytettävissä vain henkilökohtaisella tunnisteella, mikä turvaa varaston tai tilan käytön. Tuotteet eivät joudu vääriin käsiin. Ratkaisu mahdollistaa yksittäisten käyttäjien kulutuksen seurannan eli mitä tuotteita varastosta otettiin ja milloin. Valtuutus voidaan asettaa jopa tietyille tuotteille.
Poistuminen tapahtuu aina eteistilan (Checkout Room) kautta, jolloin jokainen tuote kirjautuu automaattisesti yksittäiselle käyttäjätilille.
ENSILUOKKAISTA LUOTETTAVUUTTA JA SUORITUSKYKYÄ
FENTEC 24/7 Container™ on kokonaisvaltainen FENTECin oman tuotekehityksen tulos, joka sisältää innovatiivisen ohjelmiston, elektroniikan ja mekaniikan. Ratkaisu on suunniteltu juuri tähän käyttöön, sisältäen minimimäärän kuluvia tai helposti särkyviä osia ja huoltotarvetta. Tuotteen ensiluokkainen laatu on tarkkaan testattu ja luotettavuus todennettu vaativissa asiakaskohteissa.
Sisäänpääsy ja inventaari hallinnoidaan FENTECin ohjelmistolla, joka pitää ratkaisun luotettavasti pyörimässä ja suorituskykyisenä FENTEC-laadun mukaisesti.
HELPPOA ETÄHALLINTAA
FENTEC 24/7 Solution sisältää kattavan API:n ja se voidaan integroida saumattomasti pilveen tai taustajärjestelmiin, kuten ERP tai WMS. Etähallinta, ohjelmistopäivitykset ja integraatiot hallinnoidaan skaalattavan pilvipohjaisen FENTEC 24/7 Device Management™:n kautta.
KUSTOMOITAVIA OMINAISUUKSIA
FENTEC 24/7 Container™ voidaan kustomoida brandisi mukaisesti:
- Kustomoitava väri, logot & kyltit organisaation ilmeen mukaan
- Kulunvalvontatekniikka
- Erillinen lisäovi
TEKNISET TIEDOT
- Mitat (sisämitta): 221 x 226 x 1200 cm (l x k x pituus)
- Paino: ~6000 kg kalustettuna
- Tuotekapasiteetti: ei rajoitettu
- Näyttö: 15" kosketusnäyttö (touchscreen)
- Rajapinnat: Helppo käyttöliittymä ja sovellus sekä paikallinen API integraatiota varten
- Datan liitettävyys: 2G / 3G / 4G / 5G , Ethernet, WiFi
- Teknologia: RAIN RFID, taajuusalue 865-868 MHz
- Käyttäjänhallinta ja kulunvalvonta
- Etähallinta